ADDA: „…vreau sa le spun ca orice s-ar intampla, totul o sa fie bine, ca nu trebuie sa renunte la visele lor, indiferent de ce greutati intampina!”

adda_lupii_cover_O iubesc pe fata asta de când eram prin clasa a IX-a… De aproape 10 ani o urmăresc, mă bucur de piesele ei, le trăiesc și parcă o bucățică din ea e-n sufletul meu. E un om extraordinar, am cunoscut-o în urmă cu ceva vreme când lucram la Radio 3 Net în Radiodifuziune. E genul de persoană publică modestă, umană, caldă. Cum să nu iubești un asemenea OM? 🙂

A lansat piesa nouă în care mă regăsesc…bineînțeles. Dar articolul ăsta nu e despre mine, e despre lecții de viață…

adda_lupii_cover„Am scris piesa asta in cel mai greu moment din cariera mea, un moment in care toata lumea m-a trantit la pamant. M-am descurajat vazand ca anumiti oameni iti sunt aproape doar cand esti bine si uita de tine cand esti jos. M-am intristat sa vad cata ura si judecata exista intre oameni. Piesa asta e de fapt o rugaciune, din versuri reiese ca ciobanul e de fapt, Dumnezeu. Trebuie sa recunosc ca in momentul in care am inceput sa scriu Lupii, am vrut sa ma las de muzica, dar in timp ce puneam pe hartie „da-mi putere sa mai cant, ca sa nu mai curga lacrimi pe pamant” mi-am dat seama ca nu vreau cu adevarat asta. Mi-am dat seama ca eu scriu muzica pentru oameni, ca sa se regaseasca in stari si sentimente si sa le transmit intr-un fel sau altul ca nu sunt singuri, ca si altii trec prin intamplari similare. Si vreau sa le spun ca orice s-ar intampla, totul o sa fie bine, ca nu trebuie sa renunte la visele lor, indiferent de ce greutati intampina!”, scrie ADDA pe Facebook.

Despre Alexa Dogaru

"Artistul aparţine lumii, alt public se perindă la fiecare spectacol, in diferite oraşe, in altă ţară ori continent. Muzica are avantajul de a fi accesibilă instantaneu peste mări şi ţări, la orice oră din zi şi noapte, in vârful muntelui, ori la malul mării, prin radio. Are limbajul internaţional – cel al sufletului."Margareta Pâslaru
Acest articol a fost publicat în Clipuri, Oameni și povești și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Bagă o părere :)

