File de Jurnal: Mă BUCUR(că)EȘTI de 5 ani.

… și sorb din cafeaua rece, și trag din țigară, mă uit pe fereastră.

Mă pierd printre zgomotele mașinilor și-a unor sirene, a unor claxoane și mă-ntorc în timp. Mă văd: mică, naivă, stând pe o bancă din Cișmigiu, trăgând din țigară și plângând că Bucureștiul nu e așa cum credeam – prietenos, cald, lipsit de zâmbete. Îmi urlă în căști piesa asta și…


Timpul trece cu repeziciune – oamenii vin și pleacă; unii rămân, puțini – ce-i drept; alții îmi lasă în suflet o urmă și-o șterg din Universul meu.

alexa_dogaru_cismigiu

Viața se-ntâmplă, mă-mprietenesc cu Bucureștiul meu, mă maturizez cu fiecare an și experiență; după dezamăgiri, primesc zâmbete, îmbrățișări – primăvară, vară, toamnă, iarnă – și cam așa trec 5 ani. Doar 4 luni și-un pic lipsesc din Bucureștiul meu drag – l-am schimbat pe Londra, iar Londra a fost mai crudă decât el, decât Bucureștiul meu drag. Și cu toate astea… a avut și ea părțile bune – oameni frumoși și întâmplări de care mi-e dor. Dor.

Mă trezește sunetul RATB-ului care trece pe sub fereastra mea.

Mă zăresc în geamul ferestrei și zâmbesc. Realizez cât de tare m-a schimbat experiența asta departe de casă, cât de tare iubesc orașul ăsta și omuleții mei dragi de aici.

5 ani.

Mă BUCUR(că)EȘTI. 🙂

bucuresti

Despre Alexa Dogaru

"Artistul aparţine lumii, alt public se perindă la fiecare spectacol, in diferite oraşe, in altă ţară ori continent. Muzica are avantajul de a fi accesibilă instantaneu peste mări şi ţări, la orice oră din zi şi noapte, in vârful muntelui, ori la malul mării, prin radio. Are limbajul internaţional – cel al sufletului."Margareta Pâslaru
Acest articol a fost publicat în Jurnal și etichetat , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Bagă o părere :)

