„…trebuie să reușesc pentru el, pentru eroul meu!”

cu tataÎmi căutam inspirația și era sub nasul meu tot timpul. N-o vedeam, nu din superficialitate, ci din obișnuință. Eram obișnuită să zic că tot ce am nu-mi convine, că orice face, nu-mi convine, că nu e ok așa, că nu e ok pe dincolo.

Inspirația mea e tata; eroul meu.

Azi-noapte l-am condus la aeroport și mi-am dat seama că iubirea lui e dincolo de cuvinte… De multe ori ducem războaie verbale, aruncăm cu ace în sufletele noastre, în ultima perioadă s-au schimbat atât de multe, și cu toate astea sunt fata lu’ tata. De la moacă, la suflet… sunt el. (Mama, și pe tine te iubesc! 😀 )

În fiecare an pleacă luni bune pe mare ca să ne fie bine. Și mie nu-mi conveneau atâtea…

De fiecare dată am sufletul cât un purice pentru că riscă. Riscă să nu ne mai vadă și pleacă la capătul lumii… La propriu!

Și cred că asta înseamnă iubire, chiar dacă n-o zice. Avem noi felul nostru de a fi, dar știu că asta e iubire.

Iubirea înseamnă compromis, înseamnă risc, înseamnă și miere cu lapte, dar și război.

Aș vrea să pot scrie o scrisoare politicienilor să le explic ce e de fapt iubirea, poate așa ar înțelege că România crește generații cu părinți plecați; România e tristă aproape tot anul și se bucură de sărbători și vacanța de vară. Atunci când părinții de sacrificiu se întorc.

Sunt și aici părinți, și ei fac sacrificii să-și ajute copiii din salariile de c*cat pentru care muncesc cu trudă.

Copii, vă rog, realizați cât vă ajută ai voștri și mulțumiți-le. Poate că o îmbrățișare înseamnă mai mult decât în sine… cuvântul.

Azi sunt tristă iar. Urăsc despărțirile, și mai ales, să știu că tata riscă din nou.

Și-mi repet de când m-am trezit că trebuie să reușesc pentru el, pentru eroul meu! 🙂

Despre Alexa Dogaru

"Artistul aparţine lumii, alt public se perindă la fiecare spectacol, in diferite oraşe, in altă ţară ori continent. Muzica are avantajul de a fi accesibilă instantaneu peste mări şi ţări, la orice oră din zi şi noapte, in vârful muntelui, ori la malul mării, prin radio. Are limbajul internaţional – cel al sufletului."Margareta Pâslaru
Acest articol a fost publicat în Jurnal și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Bagă o părere :)

