Ignoră vocile din cap care îți spun că nu ești suficient de bun pentru visurile tale!

8ec22bd33fe3bea74cd14d1cbfa1a5efTrag aer în piept și-ncep să trăiesc din nou.

După o perioadă în care s-a dat o luptă continuă în sufletul și mintea mea despre cât de bună sunt sau nu, vreau să trec iar la acțiune.

Mi-e limpede că suntem singurii care își pun piedici în drumul spre succes, în drumul spre visuri împlinite.

Ai și motive: în jurul tău, frustrații își refulează negativitatea ori asupra ta, ori asupra altora. În lupta grea de a ajunge unde îți dorești, întâlnești acești piranha și te dau înapoi doi pași. Apoi o iei de la capăt și nu te lași. Numai tu știi când de greu a fost fiecare treaptă. Numai tu știi cine era „acolo” când plângeai sau făceai compromisuri; când erai judecat după haine, dar tu băgai banii ăia-n carți care te ajutau să te dezvolți…

Eu îmi adun puterile și zâmbesc iar. (Re)trimit CV-uri, aplic pentru Internshipuri în Europa, încerc. Știu că nu-s poate cea mai bună, dar cu siguranță visurile mele mă țin pe linia de plutire și merită să încerc.

Deschid ochii, trag aer în piept și-mi spun că nimic nu mă poate opri din drum!

Ignor orice voce care îmi spune că nu-s bună, că n-am nicio șansă, că visurile mele sunt prea mari, că fac, dreg, renunț, plâng, zâmbesc, mă plimb, mă-mbrac nu știu cum. Sunt EU și asta n-o să o schimbe nimeni! 🙂

P.s: TU când ai îndrăznit să visezi și să lupți pentru ceea ce ți-ai dorit? 

Despre Alexa Dogaru

"Artistul aparţine lumii, alt public se perindă la fiecare spectacol, in diferite oraşe, in altă ţară ori continent. Muzica are avantajul de a fi accesibilă instantaneu peste mări şi ţări, la orice oră din zi şi noapte, in vârful muntelui, ori la malul mării, prin radio. Are limbajul internaţional – cel al sufletului."Margareta Pâslaru
Acest articol a fost publicat în Jurnal și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Ignoră vocile din cap care îți spun că nu ești suficient de bun pentru visurile tale!

  1. Când îti dorești ceva din adâncul sufletului…se va întâmpla…doar să ai rabdare si să fii puternică să treci peste toate greutatile…așa cum ai spus și tu,,piedici sunt la tot pasul”.
    Succes în ceea ce-ți dorești să faci în viitor! 😉

Bagă o părere :)

