auGUST de Octombrie| Furtuna de sentimente.

De câteva zile August s-a îmbracat în Octombrie și stau în casă, sub pătură. Stau sub pătură să-mi încălzesc porii și gândesc. Printre filme, muzică și cărți; gândesc. Și mă gândesc la de toate – de la societate, la fiecare individ în parte. Și-apoi mă gândesc la toate poveștile care mă înconjoară și mă iau pe sus ca o furalexatună de toamnă. Sunt poveștile alea ale oamenilor suferinzi.

Cred că e un strop de Bacovia în fiecare dintre noi.

Inclusiv în mine.

Și stau sub pătură și mă gândesc unde aș fi fost acum dacă aș fi spus la timp „Te iubesc” sau dacă aș fi fost în stare să mă exprim direct în multe dintre situațiile din viața mea.

Aș fi vrut măcar necuvintelor să le dau forme mai profunde.

E frig. Mă cuprinde un fior și-apoi mă alint pe perna mea. Privesc tavanul și închid acolo o parte dintre gânduri. Aș vrea să-ngrop printre betoane și sentimentele astea – unele de gripă îndrăgostită; altele de om căruia îi de dor de o parte dintre trecătorii din viața sa; altele de iubire neîmpărtășită sau de dor de-mbrățișări stinse cu licăriri din oglinda sufletului.

E Octombrie în August și doar muzica mai alină din toate astea, iar tavanul le ascunde…

Am dor de ducă și-aș vrea curaj să le zic lor tot. Tot ce simt fără să-mi pese de consecințe.

Mai dau un play…

Despre Alexa Dogaru

"Artistul aparţine lumii, alt public se perindă la fiecare spectacol, in diferite oraşe, in altă ţară ori continent. Muzica are avantajul de a fi accesibilă instantaneu peste mări şi ţări, la orice oră din zi şi noapte, in vârful muntelui, ori la malul mării, prin radio. Are limbajul internaţional – cel al sufletului."Margareta Pâslaru
Acest articol a fost publicat în Jurnal și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Bagă o părere :)

