Zbor spre infinit, clipă în eternitate.

skyO clipă în infinitate. O strălucire de moment, un zâmbet și-apoi părerea de rău că nu mai e acolo…

Mi-am luat păturica și am plecat în parc să văd stelele căzătoare. Ador să mă uit spre cer și să-mi amintesc ce însemn în Univers. Asemenea unei stele căzătoare, sunt o fracțiune de secundă umană pe o planetă în continuă schimbare. Îmi place să privesc cerul, să dau forme norilor și să mă pierd printre gânduri, și să simt că aparțin prafului de stele. Dincolo de iluzia realității, acolo în infinitate, iubirea e nemărginită.

Îmi place să simt viața din mine, să-mi ascult respirația, să visez spre infinit și dincolo de tot să las fiecare sentiment să-mi invadeze venele…

3.

Ăsta e numărul magic. Atâtea stele căzătoare am văzut aseară. Am revenit la rădăcinile mele, mi-am amintit cine sunt și de oamenii din viața mea. De cei care sunt și de cei care au trecut, asemenea perseidelor, prin viața mea pentru o fracțiune de secundă. Sunt OMUL care trăiește prin Oameni, care se definește prin acțiunile, poveștile, sufletele lor. Sunt omul care se-ndrăgostește iar și iar de PREZENT.

Hrană. Suflet pe pâine.

Cam asta înseamnă contopirea cu Universul… Întind brațele și-mi las sufletul să zboare din cochilie către infinit. Doar așa simt că pot zbura; doar așa mai pot simți libertatea.

Tu când ai privit ultima dată cerul?

Despre Alexa Dogaru

"Artistul aparţine lumii, alt public se perindă la fiecare spectacol, in diferite oraşe, in altă ţară ori continent. Muzica are avantajul de a fi accesibilă instantaneu peste mări şi ţări, la orice oră din zi şi noapte, in vârful muntelui, ori la malul mării, prin radio. Are limbajul internaţional – cel al sufletului."Margareta Pâslaru
Acest articol a fost publicat în Jurnal și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Bagă o părere :)

