Suntem călăii propriilor valori.

calaiAș vrea să închid ochii, să trag aer în piept și când expir și deschid ochii să văd o schimbare în presa din România. Sunt uluită de cât de josnică a devenit. (Da, da, știu, generalizez, există mici excepții, bla, bla)

Am văzut interviul luat lui Robbie Williams de Mihai Morar. Am fost șocată de ce întrebări a putut să-i pună. S-a dus până în UK să-l întrebe cine e cel mai sexy om de pe planetă și să-i prezinte oracolul soră-sii care era obsedată de artist. Mă depășește treaba asta cu subiectivitatea. Mai aveam eu o colegă-n facultă care vorbea despre ea, iar intervievatul zâmbea din bun simț și mai spunea două cuvinte. Unii parcă n-au studiat Jurnalismul, jur.

N-am nimic personal cu nimeni,  a se înțelege. Fiecare a ajuns, unde a ajuns, pe forțe proprii sau alte căi, îi privește.

M-am uitat câteva minute la evenimentul de la Sibiu și am rămas mască. Pseudo-vedetele cântă peste pozitiv. Iar nu-nțeleg de ce rahat sunt promovate nulitățile. (Da, mă, știu, avem și voci bune, evident că avem, dar 99% dintre ele…)

Am văzut artiști plecând în străinătate. Am văzut artiști apucându-se de altceva pentru că n-au bani și pile să ajungă pe radiouri. Am văzut și întâlnit jurnaliști care fac altceva. Nu e normal, frate!

Îmi poate explica și mie cineva de ce suntem călăii propriilor valori?

Și-mi previn haterii să tacă și să-și țină tastele acasă dacă nu-s în stare să argumenteze un punct de vedere.

Eu am să continui să caut povești frumoase, ale unor oameni pasionați, care investesc așa cum știu în ei și care nu-s așa cunoscuți. Nu pot schimba nimic, dar cred că sunt o picătura din oceanul ăsta și că pot face ceva în pătrățica mea. 🙂

Despre Alexa Dogaru

"Artistul aparţine lumii, alt public se perindă la fiecare spectacol, in diferite oraşe, in altă ţară ori continent. Muzica are avantajul de a fi accesibilă instantaneu peste mări şi ţări, la orice oră din zi şi noapte, in vârful muntelui, ori la malul mării, prin radio. Are limbajul internaţional – cel al sufletului."Margareta Pâslaru
Acest articol a fost publicat în Jurnal și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Bagă o părere :)

