Sunt o frustrată. #viataprinochiimei

M-am trezit azi spunându-mi că sunt o frustrată. Sunt și recunosc. rrrrrCum aș putea să fiu altfel într-o țară în care nu-ți găsești liniștea și un job cu un salariu care să te ajute să duci un trai decent pentru că… nepotisme? Desigur că ai nevoie de oameni de legătură și asta nu se-ntâmplă doar la noi…

Or să-mi sară-n cap haterii să-mi spună că-s proastă că am renunțat la luptă și m-am întors din UK sau că aveam așteptări să fiu primită cu ceva covor roșu aici. No fucking way!

Îmi doresc doar să trăiesc într-o țară în care să mi se recunoască meritele, să nu mi se mai arunce-n față că n-am experiență după ce în timpul facultății am sacrificat ore pentru internshipuri și bani pe drumuri și protocol pentru artiști; nopți nedormite pentru desfășurătoare, emisiuni… Alergat pe teren, corectat de articole, realizat târguri de job-uri pentru studenți, emisiuni tv, proiecte europene… Plus un an experiență la Radio3NET – unde am mai învățat lucruri și am updatat versiunea mea din facultă.

Da, sunt frustrată. Am zis c-o recunosc. Vreau doar o țară corectă, vreau mai multe șanse și ceva încredere în mine pentru că știu că POT!

Sunt o frustrată pentru că englezii au crezut în mine și mi-au oferit un început la Capital Xtra și a fost prea târziu, nu mă pot întoarce acolo pentru că n-am bani.

Sunt o frustrată pentru că totul se învârte în jurul banilor. Pentru că uneori te lovești de ei ca să poți ajunge să îți atingi un vis.

Sunt o frustrată pentru că nu m-am născut în era potrivită. Mai degrabă sunt o inadaptată a societății, dar lupt să fac față lumii ăsteia superficiale.

Și nu, nu voi renunța la luptă oricâți hateri aș avea, oricâte judecăți de „valoare” voi primi, oricât vor încerca să-mi fure visurile, oricâte obstacole îmi vor pune în drum.

Da, sunt frustrată, dar sunt și o luptătoare și știu că mă pot strecura printre nepotisme, pile ș.a.m.d. Am reușit cândva, voi putea și a II-a oară!

Despre Alexa Dogaru

"Artistul aparţine lumii, alt public se perindă la fiecare spectacol, in diferite oraşe, in altă ţară ori continent. Muzica are avantajul de a fi accesibilă instantaneu peste mări şi ţări, la orice oră din zi şi noapte, in vârful muntelui, ori la malul mării, prin radio. Are limbajul internaţional – cel al sufletului."Margareta Pâslaru
Acest articol a fost publicat în Jurnal, Oameni și povești și etichetat , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Bagă o părere :)

