Viața ca o continuă căutare.

life qAm visat să plec, să experimentez, să încerc. De când mă știu n-am avut stare, mereu caut ceva – mai mult, palpitant, altceva. Și-am plecat. În speranța unui trai decent, în speranța că voi scăpa de problema „câtă lună îmi rămâne la sfârșitul salariului”. Am vrut să prind un job permanent, dar

nu s-a întâmplat asta. Mă vedeam rămânand în Marea Britanie cu un trai fără grijile pe care le aveam aici, în România. Mi-aș fi dorit să reușesc să pun bani deoparte, să-mi chem prietenii la mine, familia… Cred că a fost cumva vorba (și de) ghinion. Sau poate așa a fost scris. Habar nu am. Cert e că mi-a prins tare bine experiența asta! Am întâlnit diverse culturi, oameni de toate națiile și sute de povești. Povești pe care am să ți le dezvălui cu timpul. Aș putea scrie o carte despre cele 4 luni și jumătate petrecute în Anglia. Cert e că mi s-a întipărit și mai tare în cap că viața nu e în cărți, că nu trebuie să regreți anumite acțiuni pe care le iei, trebuie să ți le asumi și să înveți.
Pentru mine viața e ca un joc. Problemele pe care le întâmpin sunt nivelurile. Lecțiile sunt de fapt punctajul. Oamenii sunt pioni principali – unii trecători, alții mereu acolo – cert e că toți își pun amprenta în „joc”. qu

Cred mai mult ca oricând că viața este un dar și trebuie trăită la maximă intensitate cu bune și rele. Important e ca lucrurile negative să nu mă schimbe, ci să mă facă mai bună, iertătoare și înțeleaptă. Privesc totul cu alți ochi. Văd frumusețea ca pe o culoare aparte, apreciez și mai mult oamenii din jurul meu. Mulțumesc Universului pentru fiecare zi aici, pe Pământ și sunt gata oricând de alte provocări.
M-am întors, deci.
Mi-era dor de București, de RATB, de înjurături, mirosuri, de parcuri, de cei dragi, de tot. De limba română, de mâncarea noastră – e cea mai bună din lume!, de primăvară; mi-era dor să mă regăsesc. Mi-era dor să râd cu poftă și mă refac pe zi ce trece.
… și-s gata de dat din coate și s-o iau de la capăt.
În România.

Despre Alexa Dogaru

"Artistul aparţine lumii, alt public se perindă la fiecare spectacol, in diferite oraşe, in altă ţară ori continent. Muzica are avantajul de a fi accesibilă instantaneu peste mări şi ţări, la orice oră din zi şi noapte, in vârful muntelui, ori la malul mării, prin radio. Are limbajul internaţional – cel al sufletului."Margareta Pâslaru
Acest articol a fost publicat în Jurnal, Oameni și povești și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Viața ca o continuă căutare.

  1. Unu altu zice:

    cu alte cuvinte ai renuntat. Te-ai dat batuta dupa ce ai plecat ca o proasta fara sa cunosti nimic despre tara aia, vorbind o engleza pocita si plangandu-ti de mila in loc sa lupti. Felicitari, ai o mentalitate tipic romaneasca. Esti varza, sunt dezamagit.

    • Alexa Dogaru zice:

      Cu alte cuvinte ești un frustrat care știe să pună etichete și să jignească sub un căc*at de nick-name. Nici măcar nu-ți asumi părerea. Sunt cine sunt și dacă nu-ți convine, te poți căra frumușel de pe blogul meu, dacă nu-ți poți exprima altfel părerile.

      • sorina zice:

        Mentalitate tipic romaneasca momentan e aceea ca daca nu ai ramas in strainatate se cheama ca te ai ratat. Rusine nu alexei dogaru ci celor ca tine, unu altu, care gandesc asa si care nu inteleg exact nimic din cei din jurul lor.

    • sorina zice:

      Mentalitate tipic romaneasca momentan e aceea ca daca nu ai ramas in strainatate se cheama ca te ai ratat. Rusine nu alexei dogaru ci celor ca tine, unu altu, care gandesc asa si care nu inteleg exact nimic din cei din jurul lor.

Bagă o părere :)

