În căutarea fericirii sau despre-cum-nu-s gogoși cu ciocolată în Anglia.

DSC07914 (2)Dragă cititorule,

Hai să îți spun o poveste: am cunoscut cândva o tipă, naivă, ce-i drept, care credea că poate ajunge undeva sus dând din coate. Și-a atins o parte din vis, dar stagna. Voia mai mult. La cum o știu, niciodată nu se mulțumea cu ce avea. Și dădea și mai mult din coate, dar nu se mai întâmpla nimic nou în viața ei, iar entuziasmul îi murea puțin câte puțin. A plecat de nebună prin lume, în căutare de visuri și lucruri noi și-acum continuă să piardă din entuziasm. Îmi zice că viața e grea, că societatea e anapoda, că s-a născut când nu trebuia și chestii de-astea. Eu cred că e nebună gagica, dar o iubesc, e cea mai bună prietenă a mea. Sper ca-ntr-o zi să-și hrănească entuziasmul ăla și să ajungă unde vrea ea. Eu nu știu cum e cu entuziasmul. Eu am doar speranța.

E vorba despre cealaltă „eu”. Uneori mă dedublez, îmi e mai ușor când simt că nu mai pot respira, că toate vin năvală: de la dor la plata chiriei, de la gândul că cineva e lângă mine până la respirația grea de dinaintea somnului.

Slavă Domnului, am avut și am noroc cu oameni frumoși și buni lângă mine, dar știi cum e… Le au și ei pe-ale lor.

Eu continui să sper că se va întâmpla o minune, că se vor lega lucrurile și în viața mea și că-ntr-o bună zi am să râd de toate lecțiile pe care mi le-a dat viața în ultimii ani și-o să scriu eventual și-o carte despre asta. Despre greu, lacrimi, dar și despre cum am râs de situații. Și-o să se numească „În căutarea fericirii”. Și-o să vobesc despre tărâmuri din basme, dar care au zmei și monștri, dar au și zâne și Feți-Frumoși. Și despre cum că n-au gogoși cu ciocolată. Bine, au, dar nu-s bune. :))

Hai c-am mai rupt puțin din negrul de dor din mine. Puțin din frustrare. Puțin din nervozitate.

Îți scriu curând.

Zâmbește, viața asta – oricât de grea ar fi – e atât de scurtă…

Mă duc să visez că-ntr-o zi o să fiu pe HALL OF FAME. (haha)

Despre Alexa Dogaru

"Artistul aparţine lumii, alt public se perindă la fiecare spectacol, in diferite oraşe, in altă ţară ori continent. Muzica are avantajul de a fi accesibilă instantaneu peste mări şi ţări, la orice oră din zi şi noapte, in vârful muntelui, ori la malul mării, prin radio. Are limbajul internaţional – cel al sufletului."Margareta Pâslaru
Acest articol a fost publicat în Jurnal, Oameni și povești și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Bagă o părere :)

