De unde să încep?

semnul-intrebariiDragă cititorule,

Știu, am zis c-o să mă țin de treabă, c-o să scriu despre muzică, despre oameni inspiraționali, despre ceva… altceva.

N-am reușit să mă țin de cuvânt și pentru asta-mi cer scuze. Știi, tu și încă vreo câțiva mai intrați din când în când să verificați ce mai e pe aici. Cumva… te-am prins în mreaja cuvintelor mele, a acțiunilor mele și… te-ntorci.

Să-ți spun pe repede-nainte ce s-a întâmplat în ultima jumătate de an: mi-am dat seama că după ce ating un vis, dacă nu mă pot dezvolta, efectiv nu pot stagna. Știi ce zic. Sunt două categorii de persoane: cei care se mulțumesc cu viața pe care o au și cei care-s în continuă mișcare în căutare de ceva. Eu fac parte din a II-a categorie, așa că mi-am făcut băgăjelul și-am plecat de nebună-n Londra. (frumos oraș) Am stat pe acolo aproape 3 luni până când m-am mutat în Canterbury. Am trecut printr-o serie de întâmplări, dar ți le voi povesti cândva într-o carte sau poate un audiobook. (nu m-am hotărât încă :)) )

Ei bine… iată-mă-n căutare de apucat ceva ce nu știu de unde să apuc. 

Păi da, am plecat din România să-ncerc să intru-n Media de aici. (știu, sunt nebună, dar cine-mi poate lua speranța și visul?)

Și uite-mă-n fața faptului: de câteva nopți n-am somn și tot încerc să-mi dau seama de unde să-ncep să-mi vâr nasul în Media locală din Canterbury, Kent. M-am tot gândit să mă înscriu la facultă, dar sincer, am nevoie de certificat în limba engleză, durează să strâng banii, să dau examenul și pierd înscrierea. Plus că dacă aș fi studentă, n-aș putea să lucrez decât part-time și ciu-ciu bani de supraviețuire. Hmm… Mă tot gândesc și răsfoiesc netul. Și uite-așa m-am gândit eu să scriu postul ăsta. În căutare de sfaturi și/sau oameni care-s prin UK și au treabă cu Media.

Dacă te simți mărinimos/mărinimoasă, dă cu share. Poate, poate, apare un înger cu sfaturi în desagă. Chiar am nevoie de ponturi sau… mă-mbolnăvesc de insomnie.

Cu speranță și zâmbet, 

Tot eu

Alexa.

P.S: C.V-ul meu e aici.

Despre Alexa Dogaru

"Artistul aparţine lumii, alt public se perindă la fiecare spectacol, in diferite oraşe, in altă ţară ori continent. Muzica are avantajul de a fi accesibilă instantaneu peste mări şi ţări, la orice oră din zi şi noapte, in vârful muntelui, ori la malul mării, prin radio. Are limbajul internaţional – cel al sufletului."Margareta Pâslaru
Acest articol a fost publicat în Oameni și povești și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Bagă o părere :)

