„Pentru mine dansul nu este o afacere, ci un mijloc de a-mi satisface o pasiune care mi-a marcat viața până acum. ”

andi miuDe când mi-am propus să scriu despre oameni inspiraționali, parcă mă găsesc ei pe mine. Totul se leagă în viața asta… Și cum atunci când eram mică voiam să mă fac printre altele și dansatoare… Iată, Andi Miu mi-a ieșit (virtual, ce-i drept) în cale.
Pasiune, răbdare, emoții, dans, artă. Cam așa l-aș caracteriza pe Andi, dar el e mai mult de atât. Dincolo de cuvinte, a avut și el trăiri, experiențe și acum are o poveste de zis.

„Am început să dansez la vârsta de 8 ani, la Pitești, unde m-au dus prima dată părinții mei. Timpul a trecut, iar în ’95 am participat la prima competiție de dans sportiv. Era un sport tânăr la acea vreme, dar cu timpul s-a dezvoltat foarte mult și la noi în țară. Mi-a plăcut întotdeauna să fiu în competiție. Mi-au plăcut emoțiile de dinaintea competiției care dispăreau imediat ce începea muzica. Îmi plăcea așteptarea rezultatelor și mai ales ridicarea cupei deasupra capului. Iar mai presus de orice sentiment, adoram feed-back-ul publicului. 🙂
Prin anul doi de facultate am avut prima experiență ca instructor de dans. Trebuia să mă întrețin singur în București și m-am angajat la o școala de dans. Nu am fost de acord cu sistemul care se aplica acolo, așa că m-am hotărât să-mi deschid propria școala de dans, unde să am posibilitatea să fac lucrurile fără bariere.
Din 2010 îmi desfășor activitata la studioul de dans din Str. Cameliei, un spațiu intim și îmbietor la dans, așa cum îmi place să spun. Pentru mine dansul nu este o afacere, ci un mijloc de a-mi satisface o pasiune care mi-a marcat viața până acum. Mă bucur că pot să îmbin totuși o carieră în domeniul financiar cu ceva care îmi face plăcere.”
Mai că m-a cucerit cu povestea lui simplă, frumoasă, plină de pasiune. Poate, cine știe? Mă apuc de dans contemporan și poate vrei să fim parteneri. Mai un stângu-n dreptul, dar e de încercat, mai ales că Andi dă drumul la o grupă nouă începând de luni, 14 iulie. 🙂

Dacă ești interesat, ai toate detaliile pe pagina de Facebook de aici sau site-ul școlii de dans.

Despre Alexa Dogaru

"Artistul aparţine lumii, alt public se perindă la fiecare spectacol, in diferite oraşe, in altă ţară ori continent. Muzica are avantajul de a fi accesibilă instantaneu peste mări şi ţări, la orice oră din zi şi noapte, in vârful muntelui, ori la malul mării, prin radio. Are limbajul internaţional – cel al sufletului."Margareta Pâslaru
Acest articol a fost publicat în Interviuri, Oameni și povești și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Bagă o părere :)

