„Cuvintele frumoase cântaresc mai mult decât orice venituri.”

alex_bratu_…. momentul acela când stai pe youtube, asculți muzică și intră reclamă, după reclamă, după reclamă când vezi ceva interesant. Cam așa mi s-a întâmplat mie cu „Eroul fără Nume”, o animație inedită împletită cu versuri consistente și cu mesaj. L-am căutat pe Alex Bratu și i-am sorbit fără să clipesc site-ul, să văd cine este, ce face și-așa am aflat că are deja lansat un album – Beyond Today, două clipuri – Running Away și I’ve Missed You.
Evident că nu m-am putut abține și i-am trimis feed-back-ul meu și l-am rugat să-mi răspundă la câteva întrebări. Oamenii inspiraționali sunt peste tot. Trebuie doar să deschizi inima ca să-i vezi și să-i simți. Despre piesă, viață și muzică … cu Alex Bratu. 🙂
Ce sau cine te-a inspirat să realizezi cel mai recent single?
Nu pot spune că m-a inspirat ceva anume în scrierea piesei, cred că până la urmă experiențele de zi cu zi și alegerile pe care le facem ne inspira la un moment dat și materializăm aceste experiențe prin diverse forme de exprimare : fie versuri, muzică, poate un fel de mâncare sau un eseu. Câteodata îți reușește sub o formă pe care o pot înțelege mai mulți oameni din jurul tău și poți transmite astfel inspirația mai departe.

Prin călătoriile tale din viață ai întâlnit foarte mulți oameni. Știi o poveste pe care ne-o poți împărtăși? Spune-ne eventual lecția pe care ai învățat-o. 🙂
Cred ca lecția cea mai utilă a călătoriei prin viață este aceea că viața este un dar de care trebuie să fim conștienți. O viață petrecută în ură, violență, meschinarie și nepăsare este o viață irosită. O dată ce conștientizăm acest dar primit vom putea trăi în pace, armonie, să avem o misiune în viață, să ne aducem aportul în societate – cu alte cuvinte să dam înapoi Universului cât putem la rândul nostru. Există un cerc  vicios din care trebuie să ieșim – violența și ura este adusă de cei neîmpliniți în viață, de cei frustrați, care de cele mai multe ori fie sunt dezorientați, fie se agață de un sistem de valori nul, urca pe o scară socială inexistentă, se înconjoară de valori superficiale și trecătoare. Dacă ieșim din acest cerc și învățăm ce este cu adevărat relevant în viața noastră, vom fi mai fericiți și ne vom putea trăi viața într-un mod mai bun.
Am citit pe site-ul tău că muzica ta e „ directă, sinceră și dezinteresată de o comercialitate necesară astăzi în industria muzicală.” În condițiile în care nu câștigi bani din muzica pe care o faci, de ce n-ai renunțat la ea?
Fac muzica pentru că, din fericire, am gasit o modalitate prin care vocea mea să poată fi auzită și de alții. Să pot educa, ajuta, bucura oameni pe care nu-i cunosc. Și atunci când cineva îmi spune că a ascultat de mai multe ori o piesa nu ma face decât să mă gândesc și la următoarele proiecte – este tot ceea ce am nevoie să merg mai departe. Cuvintele frumoase spuse din suflet cântaresc mult mai mult decât orice venituri.

Despre Alexa Dogaru

"Artistul aparţine lumii, alt public se perindă la fiecare spectacol, in diferite oraşe, in altă ţară ori continent. Muzica are avantajul de a fi accesibilă instantaneu peste mări şi ţări, la orice oră din zi şi noapte, in vârful muntelui, ori la malul mării, prin radio. Are limbajul internaţional – cel al sufletului."Margareta Pâslaru
Acest articol a fost publicat în Clipuri, Interviuri, Oameni și povești și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Bagă o părere :)