„Niciodată nu abandonați visul!”

 Azi încep seria poveștilor inspiraționale: Oameni și povești. 

Roxi la RusaPerioada aceasta nebună cu Bacalaureatul, examenul de licență și dizertație; cu toate statusurile în care mulți spuneau că vor să plece din țară din varii motive, mi-am amintit că în urmă cu un an am descoperit printr-un prieten drag o româncă plecată la Miami. O româncă frumoasă din Piatra Neamț care a ajuns în partea cealaltă a lumii din pasiune pentru muzică. O rugasem să-mi spună câte ceva despre ea ca să întocmesc întrebări pentru un interviu, însă au apărut tot felul de lucruri și n-am mai apucat.

Cred că e momentul să vă povestesc despre ea, drumul spre succes și despre iubirea pentru muzică.

Roxana Mihaela Popescu s-a născut în Moldova, la Piatra Neamț din doi părinți învățători care i-au insuflat atât ei, cât și surorii mai mici dragostea pentru artă. La 14 ani a început să cânte în corul școlii, apoi a pus bazele unei trupe alături de sora ei, Simona. 5 ani mai târziu Roxana a plecat la facultate în Timișoara, ruperea de familie făcând-o să sufere enorm. La 2 ani și Simona a mers la Timișoara. Au schimbat conceptul trupei și au primit un contract pe termen nelimitat la hotelul Intercontinental din inima Timișoarei. Au cunoscut un domn din Statele Unite care le-a oferit un contract să cânte la un restaurant românesc din Miami.

Roxana mi-a povestit că au primit viza la un an distanță de la propunere, timp în care s-au mutat la București și-au cântat în Moulin Rouge. Restul poveștii….

„În sfârșit am ajuns pe tărâmul făgăduinței: Statele Unite! Un tărâm mult dorit de toți tinerii visători de la noi din țară: ,,American dream”. Acest vis e Plin de Spini…. Am simțit-o pe pielea noastră. Aici am inceput totul de la zero. A trebuit sa ne chinuim, am trecut prin multe și lupta încă nu s-a terminat. E greu, dar nu imposibil. Eu si sora mea ne-am desparțit cariera -ea a început să cânte muzica rock&roll, iar eu muzica Latino Americană.
Viata e ciudată, dar acum fiecare avem alte înclinații muzicale și Slava Domnului avem success amândouă separat!”

Întrebând-o ce sfat are pentru tinerii de aici, Roxana a spus: „Pentru toți tinerii am un sfat – să aibă credință în Dumnezeu, să lupte și să aibă o gândire pozitivă! Să nu abandonați visul NICIODATĂ!

Concluzia?! Cu sau fără BAC, toți aveți un vis. Dacă nu știți la ce vă pricepeți mai bine, analizați-vă. Gândiți puțin și veți vedea cum lucrurile se leagă. Am cunoscut oamenii cu 8 sau 10 clase care au pus pe picioare afaceri de succes! Încredere, răbdare și un strop de noroc! 🙂

Pe Roxana o găsiți aici și vă las un clip fain și-o interpretare intesantă a piesei „My heart will go on”:

Și încă una simpatică tare:

 

Despre Alexa Dogaru

"Artistul aparţine lumii, alt public se perindă la fiecare spectacol, in diferite oraşe, in altă ţară ori continent. Muzica are avantajul de a fi accesibilă instantaneu peste mări şi ţări, la orice oră din zi şi noapte, in vârful muntelui, ori la malul mării, prin radio. Are limbajul internaţional – cel al sufletului."Margareta Pâslaru
Acest articol a fost publicat în Clipuri, de pe afară, Oameni și povești și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Bagă o părere :)

