Jessie Ware – Devotion ( sau piesa care stă pe repeat )

Playlist managerul de la Radio Lynx postase pe Facebook un îndemn: ascultaţi albumul „Devotion” semnat Jessie Ware. N-am apucat să ascult tot albumul pentru că m-am oprit la piesa care dă titlul albumului. Şi sună într-un mare, mare fel! (DA, o ascult pe repeat!)

Mi-amintesc că nu demult o descopeream pe tânăra cântăreaţă de origine britanică. Atunci mă îndrăgostisem de single-ul „Running”, single cu care s-a făcut şi remarcată în acest an.

Jessie Ware a lansat anul trecut piesa ei de debut, „Strangest Feeling”, track care nu a reuşit să se poziţioneze în UK Singles Chart. În februarie anul acesta a lansat „Running”, piesă extrasă de pe albumul „Devotion”. Al doilea single extras de pe album, „110%” , a ocupat un loc slab în UK Single Chart, mai exact locul 61. „Wildest Moments”  a urcat în top, ocupând locul 46. La sfârşitul lunii august a lansat albumul care a fost pe locul 5 în UK Albums Chart. „Night Light” se anunţă a fi lansat ca al patrulea single extras de pe „Devotion”, piesă pe care am ascultat-o pe Youtube şi cred cu tărie că are potenţial de hit. 🙂

În România o vom auzi peste câteva luni, asta dacă nu-mi zăreşte vre-un Dj articolul şi i se deschide apetitul de a da Jessie Ware pe radio mult mai devreme decât am preconizat eu. :))

Vă las să vă delectaţi cu piesa care dă titlul albumului şi cu cel de-al patrulea single al artistei (lansat neoficial pe internet). 🙂

Despre Alexa Dogaru

"Artistul aparţine lumii, alt public se perindă la fiecare spectacol, in diferite oraşe, in altă ţară ori continent. Muzica are avantajul de a fi accesibilă instantaneu peste mări şi ţări, la orice oră din zi şi noapte, in vârful muntelui, ori la malul mării, prin radio. Are limbajul internaţional – cel al sufletului."Margareta Pâslaru
Acest articol a fost publicat în Muzica și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Bagă o părere :)

