Back in business.

A trecut ceva timp de când n-am mai trecut în revistă piese, n-am mai consemnat nimic din ceea ce s-a întâmplat în media, așa că mă tot gândesc de câteva ore ce să scriu pe aici. Am dat o raită prin revistele și site-urile de specialitate și-am ascultat oribilitățile de piese care au ieșit în ultima vreme pe piață. Bă, unele au potențial de hit, altele sună de-a dreptul hilar, tot ce vă pot spune e că nu mi-a plăcut niciuna în mod deosebit ca s-o laud.

Așa că am zis să mă dau mare c-am ajuns să o văd pe Lady Gaga live, iar mai multe detalii aveți aici.

Cât despre imaginea de mai sus… cred că vorbește de la sine! Hahah!

În rest, m-auziți la Radio Lynx și sper să vă scriu curând de piese mișto. Până atunci, să vă iubiți bine! :))

 

Despre Alexa Dogaru

"Artistul aparţine lumii, alt public se perindă la fiecare spectacol, in diferite oraşe, in altă ţară ori continent. Muzica are avantajul de a fi accesibilă instantaneu peste mări şi ţări, la orice oră din zi şi noapte, in vârful muntelui, ori la malul mării, prin radio. Are limbajul internaţional – cel al sufletului."Margareta Pâslaru
Acest articol a fost publicat în Clipuri și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Bagă o părere :)

