Sărută-mă în spaniolă!

 

Până astăzi n-am auzit de Zuberi Brothers. Conform comunicatului de presă pe care l-am primit, am aflat că au apărut acum un an și jumătate, iar cele mai cunoscute single-uri sunt City Nights si Nakupenda Sana.

Zuberi Brothers – adică frații puternici dacă e să traducem din suahili – lansează astăzi Besa Me, un single realizat împreună cu băieții de la Moving Elements și Alex Dru.

Sooo, sărută-mă în spaniolă, umple-te de energie și vibe pozitiv! Vara-i aici! 🙂

Despre Alexa Dogaru

"Artistul aparţine lumii, alt public se perindă la fiecare spectacol, in diferite oraşe, in altă ţară ori continent. Muzica are avantajul de a fi accesibilă instantaneu peste mări şi ţări, la orice oră din zi şi noapte, in vârful muntelui, ori la malul mării, prin radio. Are limbajul internaţional – cel al sufletului."Margareta Pâslaru
Acest articol a fost publicat în Muzica și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Bagă o părere :)

