Și m-am îndrăgostit!

 – ?! 

– Păi doar ți-am zis  în postarea trecută că fug să mă îndrăgostesc!

M-ai înnebunit, mereu te-ndrăgostești…

– Dar nu e doar o piesă, e și o voce!

Îl cheamă Andrei Didas, e pasionat de muzică, vrea să se facă actor și a participat la X Factor anul trecut. ( asta ca să vezi că știu ceva și despre artist… ) Habar n-am când e înregistat track-ul, nici nu mai contează după ce o să dai play. Vei rămâne fascinat și-o să vrei să apeși la nesfârșit butonul de replay. Hai nu te mai uita așa la mine! Te-ndrăgostești la primul play, puuuun pariu!  Ce mai aștepți?

Despre Alexa Dogaru

"Artistul aparţine lumii, alt public se perindă la fiecare spectacol, in diferite oraşe, in altă ţară ori continent. Muzica are avantajul de a fi accesibilă instantaneu peste mări şi ţări, la orice oră din zi şi noapte, in vârful muntelui, ori la malul mării, prin radio. Are limbajul internaţional – cel al sufletului."Margareta Pâslaru
Acest articol a fost publicat în Muzica și etichetat , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Și m-am îndrăgostit!

  1. Alex zice:

    SUUPER PIESA!!!! NU AM AUZIT DE EA PAN CUM

  2. Julie zice:

    Am vrut sa vizionez videoclipul, dar imi arata ca acest videoclip nu exista. Stiu ca a fost sters, dar poate il aveti si as vrea foarte mult sa il vad. As dori sa stiu daca am posibilitatea de a-l vedea.

Bagă o părere :)

