Connect-R a lansat de ziua lui clipul piesei „Vara nu dorm”!

Vaaara nu doooooorm, nu am soooomn!

Zorii zilei mă prind când pe plajă mă plimb

Pentru că vara nu doorm!

Da, da, da… ăsta e ringtone-ul telefonului meu, piesa care urlă la radio și pe care toată lumea o posteaza pe Facebook. Și ăsta sută la sută o să fie imnul verii 2012! 🙂

Și cum track-ul a avut un succes răsunător, s-a filmat și-un clip semnat Ciprian Florea. Muzica și textul știți că-s făcute de al nostru Ștefan Mihalache aka Connect-R!

Ce-mi place mie la clipul ăsta e cum noul Connect-R îi spune la revedere fostului Connect-R. Îmi place freza luuuui! Asta ca o paranteză! :)))

Îi zic și eu pe această cale LA MULȚI ANI și să aibe grijă la insomnii în vara asta dacă la toamnă nu vrea să se chinuie să scape de cearcane! 😀

Mare, soare, gagici… toate astea în clipul de mai jos! 😉

P.s: Oricum NU doarme NIMENI! :))

Despre Alexa Dogaru

"Artistul aparţine lumii, alt public se perindă la fiecare spectacol, in diferite oraşe, in altă ţară ori continent. Muzica are avantajul de a fi accesibilă instantaneu peste mări şi ţări, la orice oră din zi şi noapte, in vârful muntelui, ori la malul mării, prin radio. Are limbajul internaţional – cel al sufletului."Margareta Pâslaru
Acest articol a fost publicat în Clipuri și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Bagă o părere :)

