Interviu în EXCLUSIVITATE! Keky – Primul artist din România pe tocuri!

Ambițios, cu o voce blândă și misterios. Tocuri, păr colorat, machiaj. Un LEU care luptă până-n pânzele albe să-și vadă visul realizat. Keky, pe numele său real Florin Cosmin Chechișan e din Baia mare și lansează un proiect inedit pe piața muzicală din România, așa că i-am luat un interviu în EXCLUSIVITATE !

1) De la ce vine denumirea de Keky ?

Este diminutivul numelui de familie . Așa îmi spun toți încă de mic .

2) Faci ceea ce ai visat să faci sau faci ceea ce faci doar pentru că împrejurările te-au adus aici ?

Fac exact ce am visat de mic, iar aici pe lângă împrejurări m-au adus : perseverența , ambiția și multă muncă .

3) Dacă media de viață ar fi de doar 40 de ani , ți-ai trăi viața diferit ?

Cred că oricând trebuie să luam în calcul o astfel de posibilitate , nu ? Mi-aș trăi viața la fel.

4) Ce vicii ai ?

Cafeaua de dimineață într-o cană mare cu lapte și fumatul la care încerc să renunț .

5) Cum stai cu dragostea ?          

Sunt singur , dar nu solitar …

6) Ești în pas cu moda și în viața de zi cu zi ?

Nu am fost niciodată un fashion victim, însă proiectul acesta mi-a demostrat că de ce fugi în viață , nu scapi ( râde ) . În viața de zi cu zi , mă îmbrac normal , în ce mă simt bine și nu sunt atent la etichete sau combinații de culori . Trebuie să îmi placă mie și totul e perfect .

7) Care este anotimpul tău preferat ?

Îmi place foarte mult vara târzie , cu soare slab și vant … Nu îmi plac extremele gen foarte cald și nici foarte rece .

8) Care e lucrul pe care îl faci mai bine decât toți ceilalți pe care îi cunoști?

Ți-aș fi zis ce , însă chiar nu am probat cu toată lumea pe care o cunosc! ( râde )

9) Ce reprezintă pentru tine viața ?

Șansa de a lăsa celorlalți ceva în urmă …

10) Dar dragostea ?

O întâmplare fericită în unele cazuri sau mai puțin fericită în altele …

11) Cum îți petreci timpul liber ?

Ies în parc , iau masa în oraș sau dau o petrecere cu prietenii , spre disperarea vecinului de sus ( râde ) .

12) În final , ai un mesaj pentru cititori ?

Nu lăsați pe nimeni să vă ghideze viața . Fiți sinceri cu voi și proprii voștri stăpâni , deoarece puteți minți o lume întreagă, însă seara când vă uitați în oglindă, nu vă puteți minți singuri …

Despre Alexa Dogaru

"Artistul aparţine lumii, alt public se perindă la fiecare spectacol, in diferite oraşe, in altă ţară ori continent. Muzica are avantajul de a fi accesibilă instantaneu peste mări şi ţări, la orice oră din zi şi noapte, in vârful muntelui, ori la malul mării, prin radio. Are limbajul internaţional – cel al sufletului."Margareta Pâslaru
Acest articol a fost publicat în Interviuri, Muzica și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Interviu în EXCLUSIVITATE! Keky – Primul artist din România pe tocuri!

  1. Marco ;) zice:

    Foarte tare :D…mult noroc in continuare…eu te sustin 😀

  2. alex constanta zice:

    si eu de asemenea te sustin multa ba
    fta si mult succes cu aceasta piesa sper sa ajungi exact acolo unde iti doresti

  3. Ionutz zice:

    Super tare piesa! Iti urez noroc in continuare !

  4. Amalia zice:

    Super! Succes Keky si pupici Alexa :*.

  5. Alexdelaradio zice:

    Succes in continuare .

  6. Ionutz zice:

    dragutzaa piesaaaaa felicitari:)

  7. Mia zice:

    Bravo, Keky, foarte tare! 🙂 Succes mult si felicitari pt.interviu!

  8. horia covaliu zice:

    bag parerea, dupa 1 melodie ascultata, ca e o muzica al carei epitet e categoric Accesibila. usoara, cam prea usoara pentru mine, rocker si blueser convins.
    totusi, facuta cu bun simt.
    susceptibila sa aduca bani.
    da-i inainte!
    despre tinuta nu comentez nimic.
    horia, 62 de ani

Bagă o părere :)

