Iubire, pasiune si drag. Un nou inceput.

Acest blog a luat fiinta din iubire pentru muzica, pasiune pentru radio si drag de jurnalism.


(Pe Adi il gasesti aici . )

Recunosc au fost si cativa care au apreciat primul meu interviu si mi-au dat o idee buna, zic eu, de a continua activitatea pe un blog dedicat. Asa ca tineti-mi pumnii si zambiti-mi frumos, eu m-am apucat de treaba! 🙂

Despre Alexa Dogaru

"Artistul aparţine lumii, alt public se perindă la fiecare spectacol, in diferite oraşe, in altă ţară ori continent. Muzica are avantajul de a fi accesibilă instantaneu peste mări şi ţări, la orice oră din zi şi noapte, in vârful muntelui, ori la malul mării, prin radio. Are limbajul internaţional – cel al sufletului."Margareta Pâslaru
Acest articol a fost publicat în Interviuri și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Iubire, pasiune si drag. Un nou inceput.

Bagă o părere :)

